„As Biznesu” – nr 8

8Komunikowanie jest nieodłącznym elementem budowania organizacji w oparciu o CSR. Warto więc temat uporządkować w firmie. Skuteczne komunikowanie o odpowiedzialności musi opierać się na prawdziwych danych (Felieton) i adekwatnie zidentyfikowanych interesariuszach. Ważne jest także określenie celów i narzędzi – istotne elementy odpowiedzialnego komunikowania przybliżone zostały w Temacie numeru. Coraz większy wpływ klientów, pracowników, kontrahentów bądź branżowych organizacji pozarządowych na przedsiębiorstwo wymaga budowania dialogu (Plus/Minus), opartego na otwartości i dawaniu przestrzeni do szukania wspólnych rozwiązań (Dobre praktyki). Włączanie różnych grup do współpracy to coraz silniejszy trend w biznesie. Zachętą do rozwijania odpowiedzialnego podejścia w oparciu o pracowników, otoczenie firmy może być Piotr Voelkel (Wywiad). Zachęcamy do lektury!

8. numer „Asa Biznesu” do przeczytania TUTAJ