„As Biznesu” – nr 3

3Pytanie, czy w strategię CSR firmy wpisywać współpracę z organizacjami pozarządowymi (ang. NGO – non govermental organization) nie ma już racji bytu. Jest ona dzisiaj oczywistością i koniecznością. Wiedzą o tym najwięksi – np. Kompania Piwowarska czy serwis Allegro, ale też średnie i małe przedsiębiorstwa. Oczywiście im lepiej obie strony są przygotowane do współpracy, tym więcej zyskują. W tym numerze Kwartalnika można znaleźć materiały – wskazówki dla tych, którzy czują, że z NGO będzie im po drodze. Stopień profesjonalizmu III sektora, z małymi wyjątkami, jest bardzo wysoki, zaś jego wiedza, na bieżąco aktualizowana i sprecyzowana, ogromna. Z całą pewnością stwarza to dobre postawy do współpracy na linii organizacje – biznes. Zachęcamy do lektury!

3. numer „Asa Biznesu” do przeczytania TUTAJ