„As Biznesu” – nr 10

10Niektórzy uważają, że powiedzenie etyczny biznes to oksymoron. Okazuje się, że jednak wiele firm prowadzi działania społecznie odpowiedzialne w stosunku do swoich partnerów biznesowych. O tym przeczytać można w Temacie numeru. Jak w każdym numerze, prezentowane są przykłady dobrych praktyk CSR, tym razem takich firm jak Imperial Tobacco i Piotr i Paweł. Przedstawicielka kolejnej z rodzimych firm – Solange Olszewską mówi z kolei o roli kobiet w biznesie, potrzebie działań CSR i odpowiedzialnym produkcie (Wywiad). W numerze można także przeczytać o prawnych zasadach przygotowywania umów o współpracy, Modelu LGB pomocnym w efektywnym zarządzaniu i komunikowaniu działań społecznych firm, czy możliwości, jakie daje partnerstwo z organizacją pozarządową oraz „odwiedzić” Muzeum Rogala. Nie zabrakło także prezentacji wyników badania BAROMETR CSR, które pokazują m.in. czy w Polsce możemy już mówić o świadomych konsumentach, którzy przy swoich zakupach zwracają uwagę na działania społecznie odpowiedzialne ich producentów. Zachęcamy do lektury!

10. numer „Asa Biznesu” do przeczytania TUTAJ