„As Biznesu” – nr 1

1Na pytanie, dlaczego coraz częściej polskie przedsiębiorstwa uwzględniają interes społeczny oraz przejmują daleko idącą odpowiedzialność za skutki swojego działania, odpowiedzi jest pewnie wiele. Pierwszy numer porządkuje (Biznes, rynek, środowisko – czyli o społecznej odpowiedzialności biznesu słów klika), jak na początek przystało, skomplikowaną materię związaną ze społeczną odpowiedzialnością. Pokazuje Plusy i Minusy koncepcji oraz przybliża przykłady działań (Zaczarowany park – inicjatywa przyjazna rodzicom). Etyczne postępowanie nie jest jednak nowym trendem. Wielu przedsiębiorców na wartościach społecznych już dawno oparło swój biznes (Wywiad z Wojciechem Krukiem – Odpowiedzialny biznesmen) i jak pokazuje praktyka, okazało się to przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. Zapraszamy do lektury!

1. numer „Asa Biznesu” do przeczytania TUTAJ